Wishlist

17:46 Allglittery 10 Comments

Today I'm going to show you three items that I fell in love with recently. I want them so much in my wardrobe!

Przedstawiam Wam dzisiaj trzy biżuteryjne cacka, które ostatnio wpadły mi w oko i bardzo chciałabym je mieć w swojej szkatułce.


1. Chain with satin element/ Łańcuch przeplatany satyną- Bex Rox (http://cocktailme.pl/strona_glowna)
2. Angel necklace/ Łańcuszek z aniołkiem- YES Icons Collection
3. Agate necklace/ Naszyjnik z agatem- River Island

10 komentarzy:

  1. przed swoimi urodzinami rozprowadź tą listę wśród znajomych ;p mi najbardziej podoba sie 3.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie takie proste. Łańcuch jest bardzo drogi,nigdy bym nikogo na taki prezent nie naciągała. A naszyjnika z agatem na moje urodziny już w sklepie nie będzie :( Pozostaje aniołek...

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się najbardziej nr 1, wyraziste i stylowe zarazem. takiej biżuterii brakuje na wcześniej pokazanych przez Ciebie zdjięciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie kombinuję żeby coś podobnego zrobić własnoręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten z agatem jest po prosty przepiekny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjniki są obłędnie piękne :) a mnie najbardziej podoba się naszyjnik nr 2. Jest delikatny i myślę że pasowałby do wielu stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  7. I really like your blog!
    Follow me:)

    OdpowiedzUsuń
  8. RA ten z agatem to moja miłość od pierwszego 'zobaczenia'.

    Je ne sais quoi- Thanks. I'm going to visit your blog in a minute.

    Gos- Widziałam na żywo całą kolekcję i jest świetna. Koleżanka ma serce z tej kolekcji i wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. W Icons'y z Yes można zainwestować, sama jestem w szczęśliwym posiadaniu łańcuszka z pistoletem i różą - noszę go prawie codziennie :) Dobra inwestycja to podstawa hehe

    xx
    M.

    OdpowiedzUsuń