Werelse for Mango

00:12 Allglittery 4 Comments

Właśnie dziś ruszył projekt o nazwie Werelse, który oparty jest na współpracy sieciówki Mango z trzema popularnymi blogerkami. Należą do nich Chiara Ferragni ( www.theblondesalad.com), Andy Torres ( www.stylescrapbook.com)  oraz Carolina  Engman (fashionsquad.com). Chiarę i Andy znam bardzo dobrze, ponieważ ich blogi były jednymi z częściej odwiedzanych przeze mnie w minionym roku. Poza tym wspomniany projekt powstawał dla jednego z moich ulubionych sklepów sieciowych. Wydawało mi się więc, że z ich wspólnych pomysłów powstanie coś naprawdę dobrego. I tutaj kończy się moje pozytywne nastawienie do całego projektu. Pojedyncze zdjęcia produktów i reklama pojawiły się już jakiś czas temu i nie wzbudziły we mnie zachwytów, ale postanowiłam zaczekać z oceną do momentu aż wszystko ruszy.
Kilka minut od startu projektu weszłam na stronę Werelse i moje rozczarowanie wcale nie minęło. Poza czarną torebką nic mi się nie spodobało. Nie wiem czy to tylko moje wrażenia, ale ja naprawdę nie widzę tam nic ciekawego. Odniosłam wrażenie jakby to wszystko zostało zrobione na siłę i bez większego pomysłu. Niby dodatki są pogrupowane w trzy części, które coś łączy, ale jakoś mi się to wszystko nie klei i nie widzę w tym spójności. Być może to pewne szczegóły zdecydowały o tym, że jestem na nie. Jednym z nich jest na przykład różowy suwak, który nie przekonuje mnie w połączeniu ze srebrnym materiałem torebki albo żółty obcas zrobiony z tandetnie wyglądającego tworzywa. Dodatkowym minusem jest dla mnie cena chociaż wiem, że to sprawa względna. Uważam jednak, że zaprezentowane akcesoria nie są warte tej ceny, nawet te wykonane ze skóry. Mając do dyspozycji taką kwotę pieniędzy znalazłabym kilka znacznie ciekawszych i lepiej wykonanych torebek czy butów niż te oferowane przez Werelse.
Polska nie znalazła się na liście krajów, w których kolekcja będzie do kupienia w sklepach Mango. Chętnym z naszego kraju pozostaje więc jedynie kupowanie drogą internetową. Zakupów można dokonywać zarówno na stronie Werelse jak i na ogólnej stronie marki. Ciekawa jestem jak kolekcja podoba się innym, bo na mnie magia marki Mango i uznanych blogerek niestety nie podziałała.












4 komentarze:

  1. fajnie tu;) Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania śliczna bransoletka Romantica ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogromnie dziękuję :) a w Montowni można umówić się na sesję zdjęciową all inclusive: z makijażem, fryzurą i manicurem lub skorzystać z tych usług zupełnie niezależnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd się przyznać, ale dopiero dzisiaj zauważyłam te komentarze za co bardzo Was przepraszam :( Aliss dziękuję i już do Ciebie zaglądam. Foxlady dziękuję za informacje, dobrze wiedzieć że jest takie fajne miejsce w naszym mieście. Lucy-Pussy zazdroszczę dziewczynom tego projektu, szczególnie ze lubię Mango :)

    OdpowiedzUsuń