Caviar and nails?

23:18 Allglittery 2 Comments

To będzie mój pierwszy wpis bardziej związany z urodą niż z modą, bo jego temat dotyczy paznokci. Z drugiej strony ciekawie ozdobione mogą stanowić równie atrakcyjny dodatek do stroju  co biżuteria. Nie mogłam więc pozostać obojętna na zdjęcie przedstawiające ‘kawiorowy’ manicure, które odkryłam kilka dni temu na profilu Nail Spa. Cały pomysł opiera się na obsypaniu drobniutkimi kuleczkami pomalowanego wcześniej paznokcia, ich delikatnym dociśnięciu i odczekaniu 15-20min. Po tym zabiegu płytka paznokcia wygląda tak jakby była pokryta kawiorem i stąd też nazwa Caviar Manicure. Za tym oryginalnym pomysłem na zdobienie paznokci stoi Charlotte Knight-założycielka i dyrektor kreatywny brytyjskiej marki Ciate. Cały proces można obejrzeć w instruktażowym filmiku NailsbyCiate na Youtube. Na mnie efekt końcowy zrobił duże wrażenie, ale czy jest to wygodne i czy nadaje się do noszenia na codzień nie wiem. Uważam jednak, że warto spróbować i wyrobić sobie zdanie na podstawie własnych doświadczeń.

Nie jest to niestety tania zabawa, ponieważ koszt zestawu składającego się z lakieru bazowego i buteleczki z koralikami wynosi 18 funtów. Na wszystko jest jednak sposób, czego dowodzą zdjęcia i filmiki blogerek zajmujących się tematem urody. Otóż można taki efekt uzyskać własnoręcznie i za wielokrotnie mniejszą kwotę. Wystarczy tylko kupić drobne koraliki w interesującym nas kolorze, nałożyć na jakikolwiek lakier, docisnąć i gotowe. Ten sposób zdobienia paznokci nie jest może zbyt trwały i nie każdemu się spodoba, ale mnie zaciekawił i kiedyś sama chętnie go wypróbuję.






Sources: Nail Spa, Ciate, Vogue de

2 komentarze:

  1. ja tez chce takie boskie paznokcieeeeee :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzeba biec do sklepu kosmetycznego po koraliki, zastosować się do instrukcji i... uzbroić się w cierpliwość, ale warto dla takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń