Oh Marion!!!

00:04 Allglittery 1 Comments

Przyznaję, że nie miałam okazji oglądać ani jednego filmu, w którym zagrała Marion Cotillard. Mimo to pozostaję pod jej urokiem i za każdym razem z przyjemnością oglądam reklamy Diora z jej udziałem. W twarzy Marion podoba mi się delikatność i spojrzenie, którym potrafi wyrazić tak wiele różnych emocji. Dzisiaj trafiłam na zdjęcia z najnowszej kampanii Lady Dior i jestem zachwycona, w szczególności pierwszym z nich. Kojarzy mi się ono ze zdjęciami jakie można spotkać na Jak&Jil czy The Sartorialist. W całej sesji podoba mi się jednak, nie tylko sama Marion, lecz równie piękna gra światło/cień, stonowana kolorystyka i oczywiscie przepiękne ubrania.





                                                  

1 komentarz:

  1. polecam filmy z Marion:) a Dior moim zdaniem prawie wszytskie reklamy - nie tylko te z Marion - ma zrobione z klasą i ze smakiem. Tak samo i ta. Na zdjęciach przedstawiona jest ponadczasowa elegancja - któa jest zawsze w cenie. Jednak, nie mogę się pozbyć wrażenia, ze Diora stać na ciut więcej. Owszem, i zdjęcia i strój - piękne, ale od domu mody Dior śmiem oczekiwać więcej - gdzie jest charakterystyczny dla nich rozmach, nieco szaleńczy luksus, do któego przyzwyczaił nas Galliano? czyżby po jego niedawnych wybrykach firma zdecydowała się na bardziej konserwatywną (by nie powiedzieć ciut nudną) kolekcję i kampanię, któa miałaby tonować niepoprawny politycznie wybryk Johna?

    OdpowiedzUsuń