(Not) Only for Kids

21:14 Allglittery 1 Comments

During a small shopping in one of our shopping malls, I entered Apart store (http://www.apart.pl/) and found their new catalogue. However, it was an unusual one because it presents collection of jewellery for kids. I have never seen before in any of our jewellery brands a collection designed specifically for children. Thus, I remained unconvinced on this idea until I saw the photos in the catalogue. Even though I'm not the target of this collection, I would really like to own at least few of these pieces. I like them both in gold and silver and find them so adorable. I don't have opportunity to take photos now but I'm going to do so as quickly as possible. For now I leave you with pics of collection that are taken from Apart's site.

W czasie małych zakupów w jednym z centrów handlowych, weszłam z ciekawości do sklepu firmy Apart (http://www.apart.pl/). Zawsze lubiłam ich katalogi, więc sięgnęłam po jeden, którego nie posiadałam. Okazało się, że jest to katalog kolekcji przeznaczonej dla dzieci, zatytułowanej po prostu Kids Collection. Nie widziałam nigdy w ofercie naszych rodzimych firm jubilerskich kolekcji poświęconej dzieciom. Przyznaję, że podeszłam do niej z rezerwą, ale po otworzeniu katalogu zmieniłam zdanie. Mimo, że kolekcja jest adresowana do bardzo młodej klienteli i wzory są raczej dziecinne, ja i tak pozostaję pod jej urokiem. Chętnie przygarnęłabym conajmniej kilka egzemplarzy tej biżuterii zarówno ze złota jak i srebra. Nie mam w tej chwili możliwości zrobić zdjęć katalogu, dlatego pokażę Wam zdjęcia ze strony internetowej firmy Apart.





Photo: www.apart.pl



                                                                         

1 komentarz:

  1. Zobacz kolekcje które mi zapadły w pamięci: celebrytki ze srebra czasami pokryte złotem w sklepie z biżuterią online AnKa Biżuteria - cudeńka

    OdpowiedzUsuń