Perfect piece

15:14 Allglittery 4 Comments

While browsing through different websites I came across this photo. I obviously found it on http://carolinesmode.com/stockholmstreetstyle/ which is definitely one of the greatest sites devoted to fashion. I am not a fan of the whole photograph as I find on Stockholmstreetstyle many many more pics that are greater than that. Nevertheless, this one took my attention thanks to the most beautiful shirt. It is exactly what I'm dreaming of. I want to own a shirt made form such material, with pockets and exactly in this colour!!! I just love this shade of purple. This photo shows how just one item can make the whole outfit. Hopefully I'm going to find the same shirt one day....

Podczas przeglądania różnych stron w internecie zobaczyłam to zdjęcie. Oczywiście znalazłam je na stronie http://carolinesmode.com/stockholmstreetstyle/, która w moim prywatnym rankingu znajduje się w czołówce najlepszych stron poświęconych modzie. Nie jestem wielbicielką tego zdjęcia jako całości i na stronie Stockholmstreetstyle znajduję wiele zestawów, które biją ten na głowę. Mimo to nie mogłam pozostać na nie obojętna, ze względu na tę przepiękną koszulę. Jest ona odzwierciedleniem koszuli o jakiej marzę: z delikatnego, przewiewnego materiału, z kieszonkami na biuście i właśnie w tym kolorze, który po prostu kocham!!! To zdjęcie pokazuje jak jeden element może 'zrobić' cały ubiór i nadać mu charakteru. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zdobyć ten przedmiot pożądania.

                                                       Photo: http://carolinesmode.com/stockholmstreetstyle/

4 komentarze:

  1. zapraszam na rozdanie!do wygrania 2 pierscionki z new look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta koszula, obyś jak najszybciej taka znalazła. bardzo ciekawy blog!!!

    www.fashion-ache.blogspot.com

    Zapraszmy do obserwowania naszego bloga

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam za komentarze. Obydwa blogi już nie raz przejrzane i zamierzam często wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja oczywiście nie wszywałem ich ze stoickim spokojem :D dobrze, że nikt mnie nie obserwował haha :D
    koszula faktycznie piekna :)

    OdpowiedzUsuń