Rozczarowanie

00:47 Allglittery 0 Comments

Całkiem niedawno pisałam z niemałym entuzjazmem o powrocie Miasta Cypel i związanych z nim targów. Różne zajęcia nie pozwoliły mi wcześniej się tam wybrać, ale dzisiaj wygospodarowałam trochę czasu na sprawdzenie co się dzieje. Szkoda tylko, że nie działo się nic, a zastałam tam tylko kilka osób siedzących na leżakach i kręcących się ludzi z obsługi. Wiem, że nie pierwszy raz coś nie dochodzi do skutku, a ludzie dowiadują się o tym będąc już na miejscu. Wcześniej zdarzyło się odwołanie w ostatniej chwili wszelkich imprez z powodu złych warunków pogodowych. Tyle, że deszcz lał od tygodnia i było do przewidzenia, że szans na poprawę nie ma. Nie wiem co mam o tym myśleć, ponieważ jeszcze rano na profilu Saturday Yard Sale umieszczono informację o tym, że się odbędzie. Mam wątpliwości czy jedno stoisko z ciuchami z drugiej ręki można określić takim mianem. Mogę tylko stwierdzić, że straciłam czas i patrząc po fb, nie ja jedna. Zastanawiam się czy organizatorzy wiedzą czego tak naprawdę chcą, bo wygląda to niepoważnie i przede wszystkim zniechęca do odwiedzania tego miejsca.  

0 komentarze: