Femininity

22:14 Allglittery 0 Comments

During Christmas I had little time so now I am intensly looking through my favourite fashion blogs and websites. Stockholm streetstyle is obviously among them. Usually I like pictures presenting clothes that represent different styles. However, this time my attention was focused on one element, which is a flare skirt. I find this type of skirt one of the most feminine garments of womenswear and my unfulfilled dream. The first one is just gorgeous and I love the way it is paired with the rest of the outfit. I have no idea whether this is an upcomming trend but I just love it! Such skirt was available in one of our shops but I somehow missed to try it on. Nevertheless, I believe that skirts like those will appear soon in our shops. This time I am going to get my hands on them.

Ostatnio nadrabiam zaległości w przeglądaniu stron internetowych poświęconych modzie. Wśród nich jest oczywiście Stockholm streetstyle, która jest jedną z moich ulubionych. Zawsze znajduję tam zdjęcia ubrań jak z marzeń i tak było i tym razem, ale z pewną różnicą. Zwykle podobają mi się poszczególne części stroju osób ubierających się w różnym stylu. Dzisiaj jednak moją uwagę przykuł ten sam element, którym jest rozkloszowana spódnica. Taka spódnica jest dla mnie kwintesencją kobiecości i niespełnionym 'ubraniowym' marzeniem. Ta na pierwszym zdjęciu jest wręcz idealna, w dodatku doskonale zestawiona z resztą stroju. Nie wiem czy to jeden z nadchodzących trendów, ale bardzo mi się podoba. Pamiętam, że bardzo podobna spódnica była dostępna w zeszłorocznej kolekcji zaprojektowanej przez Joannę Chorodyńską dla marki Gatta. Trochę teraz żałuję, że jej chociaż nie przymierzyłam, żeby zobaczyć czy taki krój pasuje do mojej sylwetki. Mam jednak cichą nadzieję, że taki model spódnicy pojawi się jeszcze w naszych sklepach i będę mogła naprawić swój błąd.

photo taken from: http://carolinesmode.com/

photo taken from: http://carolinesmode.com/

                                                                           photo taken from: http://carolinesmode.com/

0 komentarze: