Let's get it started!

15:57 Allglittery 2 Comments

Hello! My name's Magdalena and I'm another person in this beautiful world that wants to become a blogger. In general this blog is going to be devoted to music and fashion. To be more precise, I want to share with you some clips with my favourite music, pictures of my outfits, interesting articles found in the newspapers as well as my comments on numerous aspects of fashion. Have fun!

Witam. Mam na imię Magdalena i jak wiele innych osób postanowiłam założyć bloga. Ten blog będzie poświęcony muzyce i modzie. Chciałabym zaprezentować Wam w ciekawy sposób muzykę, którą kocham, omawiać artykuły znalezione w prasie, pokazywać zdjęcia swoich ubiorów, i podzielić moimi spostrzeżeniami dotyczącymi mody.

2 komentarze:

  1. witamy w eterze Magdalena! bardzo fajna nazwa, czekam na posty o modzie. pozdrawiam, i-love-bubu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo!!! Nawet nie sądziłam, ze ktoś mnie odwiedzi tak szybko :) Mam nadzieję, że nie zawiodę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń