Photos

17:48 Allglittery 0 Comments

Pomysł na prowadzenie bloga w czasie, gdy zbliża się sesja nie jest do końca dobry. Dlatego też zdarzył się ten długi przestój. Niestety jeszcze się nie skończy przez jakiś czas, ale nie chcę aby było tutaj tak pusto. Dlatego pokażę Wam dzisiaj zdjęcia, przy których zatrzymałam się na dłużej podczas przeglądania przedostatniego numeru dwutygodnika Viva (http://polki.pl/viva.html). Są to dwa zdjęcia Katarzyny Glinki dołączone do wywiadu pod tytułem Przeżyłam lekcję pokory. Podoba mi się wszystko. Na pierwszym miejscu ubrania i dodatki, każdy element stroju chciałabym mieć w swojej szafie.  Podoba mi się również sama  aktorka, jej delikatny makijaż, sposób w jaki pozuje do zdjęć itd. Wszystko jest proste i nieprzesadzone, a robi na mnie wrażenie. Zdjęcia wykonał Mateusz Stankiewicz.
Na dużym zdjęciu Katarzyna Glinka ubrana jest w sukienkę z najnowszej kolekcji Macieja Zienia. Na stronie obok ma na sobie sukienkę Herve Leger i buty Jean Michael Cazabat.

                                   VIVA magazine, photos Mateusz Stankiewicz/AF PHOTO            

0 komentarze: